Jak Wam idzie podbijanie kosmosu, drodzy czytelnicy? 😉 Edycja Legendarna już wydana, a tymczasem z powodu „paru” błędów EA postanowiło wypuścić małą aktualizację poprawiającą niektóre bugi i poprawiającą pewne elementy poszczególnych gier. Aktualizacja dotyczy wszystkich platform, na które trafiła EL.
W rozwinięciu lista zmian, zapraszamy!
Poniżej znajdują się poprawki i ulepszenia, które wprowadziliśmy na wszystkich platformach w tej aktualizacji.
Ogólne
- Naprawiono główny problem polegający na tym, że program uruchamiający zawieszał się lub przestał odpowiadać na Xbox Series X podczas korzystania z bezprzewodowego zestawu słuchawkowego
- Znany problem: może się to nadal zdarzyć, jeśli włączysz / wyłączysz zestaw słuchawkowy w programie uruchamiającym. Przyszła poprawka rozwiąże ten problem.
- Ulepszone shadery tęczówki dla lepszej interakcji z okluzją światła i otoczenia
- Drobne kalibracje, poprawki i ulepszenia stabilności
Mass Effect
- Ulepszone tekstury terenu
- Naprawiono błąd, w wyniku którego osiągnięcia/trofea za zabójstwa nie były prawidłowo śledzone
Mass Effect & Mass Effect 2
- Rozwiązano problem z kodem postaci, który czasami nie wyświetlał się w menu drużyny
- Ulepszenia wstępnie renderowanych przerywników filmowych w celu zmniejszenia sporadycznych artefaktów
Mass Effect 2
- Ulepszone oświetlenie i cienie w niektórych filmach
- Niewielkie ulepszenia wizualne, renderowania i VFX (wizualne efekty specjalne, przyp. /LW) na niektórych poziomach
- Rozwiązano drobne problemy z tekstem w osiągnięciach
Mass Effect 3
- Naprawiono błąd, w wyniku którego osiągnięcia/trofea za zabójstwa nie były prawidłowo śledzone
Źródło: EA