Nowy Mass Effect powraca na Unreal Engine

Prawdopodobnie szykuje się wielki powrót do korzeni – nowy Mass Effect powraca na stary, dobry Unreal Engine. Po więcej szczegółów standardowo zapraszamy do rozwinięcia newsa.

No może nie „stary” bo jest spora szansa, że mówimy tutaj nawet o piątej generacji silnika Unreal Engine. Informację tę (choć nie wprost) zdradził Brenon Holmes, jeden z producentów w BioWare. Na swoim twitterze poinformował, że firma poszukuje utalentowanych programistów posiadających doświadczenie w pracy z Unreal Engine 4 lub 5 po czym dodał wprost – „dołączcie do zespołu i pracujcie razem z nami nad kolejnym Mass Effectem”.

 

Wygląda na to, że po krótkim mariażu serii z Frostbite w postaci Mass Effect: Andromeda ostatecznie zdecydowano się porzucić rozwiązanie opracowane przez EA DICE. Sama informacja o możliwym powrocie do silnika Unreal Engine co prawda pojawiała się już w Internecie ale wpis Holmesa jest w zasadzie na tyle dosadny, że wydaje się, że możemy przestać traktować ją jak plotkę. Dodatkowo warto pamiętać, że UE towarzyszył nam przez wszystkie części oryginalnej trylogii (oraz jej zremasterowanej wersji). Dlaczego jest to ważne? Łatwiej jest tworzyć gry w środowisku, które się zna a BioWare ma duże doświadczenie w pracy z technologią od Epic Games. Biorąc pod uwagę ten aspekt całość nabiera jeszcze większego sensu i wydaje się prawdopodobna.

PS. Grafika z początku newsa pochodzi z tego dema technologicznego 🙂

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.
Powered by WordPress and MagTheme

© 2022 EA International (Studio and Publishing) Ltd. Mass Effect, Mass Effect logo, BioWare and BioWare logo are trademarks or registered trademarks of EA International (Studio and Publishing) Ltd. in the U.S. and/or other countries. All Rights Reserved. EA and EA logo are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.