Skąd się wzięło N7?


Również z okazji Dnia N7 na kanale Youtube BioWare ukazał się pierwszy film z serii BioWare Base. Według słów Maca Waltersa, cykl ma być pandemicznym substytutem dla zlotów, spotkań i konwentów. Pierwszy odcinek poświęcony jest historii logotypu N7.

Wszystkich zainteresowanych odsyłam tu:

A z tymi mniej zainteresowanym podzielę się kilkoma ciekawostkami przedstawionymi przez dyrektora artystycznego serii — Dereka Wattsa, scenarzystę — Prestona Watamaniuka oraz Senior Director of Business Operations (korpoangielskiego na takim poziomie pozwolę sobie nie tłumaczyć dla swojego własnego zdrowia) — Chrisa Baina.

Zgodnie z wypowiedzią Dereka Wattsa, pancerz Sheparda był jednym z pierwszych zaprojektowanych elementów gry. Początkowo miał być biało-czerwony, jednak gremialnie uznany został za “zbyt medyczny” jak na zaprawionego w galaktycznych bojach złodupca znanego jako komandor Shepard. Jednak najciekawsze jest pochodzenie samego oznaczenia N7. To właśnie Watts był jego autorem, a zainspirowały go… jego narty. Jego ówczesne zjazdówki posiadały zapięcie o modelu N77. Jako że oznaczenie było zastrzeżone przez producenta, Watts postanowił odciąć drugą siódemkę. Gdy zespół uznał N7 za strzał w dziesiątkę, zadaniem Prestona Watamaniuka było znalezienie dla oznaczenia miejsca w świecie gry. Dla podkreślenia elitarności żołnierzy N7, zespół scenarzystów uznał, że ta ranga nie będzie jedynie efektem szkolenia, jak N1–N6. Aby zostać N7, N6 konkurują ze sobą o tytuł najlepszego z najlepszych, a zwycięzca w każdej z rekrutacji może być tylko jeden.

Chris Bain, jako osoba nie biorąca udziału w tworzeniu samej gry, podzielił się z widzami paroma ciekawostkami dotyczącymi ubrań i innych gadżetów związanych z serią Mass Effect. Podobnie jak Preston Watamaniuk, zaskoczony był popularnością logotypu N7. Od początku to Widma były prezentowane w grze jako ci najlepsi z najlepszych z najlepszych, mimo to wszyscy w dużo większym stopniu identyfikujemy się właśnie z N7. Kto w ogóle pamięta jak wygląda emblemat Widm? Nie kłamać! Chris odpowiedział też na pytanie dotyczące przedmiotów, które, mimo próśb, nie znalazły się w sprzedaży. Nikogo chyba nie zaskoczy (a już na pewno nie talimancerów), że pojawiało się sporo pytań i możliwość kupienia szeroko pojętych zabawek erotycznych związanych z serią Mass Effect. Nikogo też nie powinno zaskoczyć, że, mimo dojrzałości poruszanych czase w grze tematów, nie żaden taki produkt nie trafił do sprzedaży.

Możliwość komentowania i pingowania wyłączona.

Comments are closed.

Powered by WordPress and MagTheme

© 2022 EA International (Studio and Publishing) Ltd. Mass Effect, Mass Effect logo, BioWare and BioWare logo are trademarks or registered trademarks of EA International (Studio and Publishing) Ltd. in the U.S. and/or other countries. All Rights Reserved. EA and EA logo are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.